Je to poprvé, co zaměstnáváme někoho, kdo překročil 50 let a má blíž k důchodu než k pubertě.
Navzdory tomu náš analytik Jirka kypí zdravím, pyšní se postavou junáka a nejen že se směje našim přihlouplým a nevkusným vtípkům, ale dokonce je sám vytváří.
Na oslavu jeho narozenin jsme mu nachystali bojovku, při které musel sníst ruskou zmrzlinu, navštívit obávaného řezníka Huderu a bůhvíco ještě.
Na konci čekala odměna v podobě zážitkového kurzu ve výzkumné agentuře.
A jelikož jsem autorkou tohoto textu svědčícim o mdlém rozumu a nevkusu na grafiku, kde jinde to prezentovat, než na svém blogu.
Po minulém blog postu se Spokojenými pupky se začaly množit dotazy, kdeže ta naše skvělá agentura je a jak se stát jejím zaměstnancem.
Proto dnes místo vaření (stejně byly jen relativně nudné těstoviny) bude post o tom, jaký je denní chlebíček výzkumníka.
A co vy, přežili byste?
Pozn.: NPS dotazník je jedním z nejkratších, ale zároveň nejnudnějších dotazníků, který se dá volat. Vlastně celý den jen melete dokolečka jednu větu. Úmrtnost operátorů cca 99,9% za měsíc.
Pozn.: Našemu Mystery Shopping oddělení říkáme nudle. Nikoli na základě vzhledu či upravenosti jejich pracovníků, ale podle tvaru jejich kanceláře.
Pozn. 1: Gamifikace čehokoli je náš relativně nový nástroj, ze kterého omdlévají klienti (blahem) i analytici (hrůzou).
Pozn. 2: GenGen je obří excel plný automaticky zanalyzovaných dat z výzkumu, který Jirka sám vymyslel.
Žádné komentáře :
Okomentovat