úterý 5. srpna 2014

Zážitkový kurz přežití ve výzkumné agentuře

Přepište dějiny, naše firma dosáhla poprvé ve své historii zásadního milníku.
Je to poprvé, co zaměstnáváme někoho, kdo překročil 50 let a má blíž k důchodu než k pubertě.

Navzdory tomu náš analytik Jirka kypí zdravím, pyšní se postavou junáka a nejen že se směje našim přihlouplým a nevkusným vtípkům, ale dokonce je sám vytváří.

Na oslavu jeho narozenin jsme mu nachystali bojovku, při které musel sníst ruskou zmrzlinu, navštívit obávaného řezníka Huderu a bůhvíco ještě.

Na konci čekala odměna v podobě zážitkového kurzu ve výzkumné agentuře.
A jelikož jsem autorkou tohoto textu svědčícim o mdlém rozumu a nevkusu na grafiku, kde jinde to prezentovat, než na svém blogu.

Po minulém blog postu se Spokojenými pupky se začaly množit dotazy, kdeže ta naše skvělá agentura je a jak se stát jejím zaměstnancem.
Proto dnes místo vaření (stejně byly jen relativně nudné těstoviny) bude post o tom, jaký je denní chlebíček výzkumníka.

A co vy, přežili byste?





Pozn.: NPS dotazník je jedním z nejkratších, ale zároveň nejnudnějších dotazníků, který se dá volat. Vlastně celý den jen melete dokolečka jednu větu. Úmrtnost operátorů cca 99,9% za měsíc.



Pozn.: Našemu Mystery Shopping oddělení říkáme nudle. Nikoli na základě vzhledu či upravenosti jejich pracovníků, ale podle tvaru jejich kanceláře.



 Pozn. 1: Gamifikace čehokoli je náš relativně nový nástroj, ze kterého omdlévají klienti (blahem) i analytici (hrůzou).
Pozn. 2: GenGen je obří excel plný automaticky zanalyzovaných dat z výzkumu, který Jirka sám vymyslel.





Žádné komentáře :

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...